Samostojeće reklamne panoe viđate svakog dana, je li moguće da ga još nemate?
Samostojeći reklamni panoi pomoći će vam da privučete kupce, poslovne partnere i klijente. Namijenjeni su svim poduzetnicima, obrtnicima i drugima koji svoj kruh zarađuju na sajmovima, konferencijama i drugim sličnim događanjima, ali i svima onima koji žele imati atraktivnu reklamu ispred ili unutar svog poslovnog prostora.
Vjerojatno najpoznatiji u kategoriji ‘samostojeći reklamni panoi’ je tzv. pingvin. Neobičnog nadimka, pingvin se naziva i roll-up banner. Njegova osnovna karakteristika je laka prenosivost. Naime, iako je visok oko dva metra, pingvin se vrlo lako sklapa kako biste ga lakše prenosili s jednog mjesta na drugo. Poduzetnici ga često koriste na sajmovima i konferencijama. Ako već imate mehanizam, a želite promijeniti reklamu unutar njega, nemate brige – i to se može napraviti. Sama reklama isprintati se može na ceradi, tekstilu ili display filmu.
Samostojeći reklamni panoi dolaze do izražaja i kad su napravljeni u obliku samostojećeg zida. Vjerojatno ste viđali kako organizatori upućuju goste nekog eventa (osobito one poznatije) da se fotografiraju ispred velikog panoa s reklamama. To su samostojeći zidovi čija je osnovna karakteristika njihova veličina: od 2×3 metra do čak 4×3 metra.
‘A stalci’ u Hrvatskoj su vrlo popularni i vidjeti se mogu posvuda. Kad kažemo samostojeći reklamni panoi, oni su možda i prvi koji nam padaju na pamet. Riječ je o stalcima u obliku slova A u koje se umeće reklama pomoću klik-klak sustava. Poduzetnici njima često reklamiraju akcije, izlaganjem ispred svojih poslovnih prostora.
Promo pultovi su atraktivni poduzetnicima koji žele imati štand ozbiljnog izgleda, ali koji je vrlo lako prenosiv. Ovakvi pultovi mogu biti izrađeni od PVC-a, što ih čini vrlo pogodnima za transport u torbi. Sklopljeni teže tek nešto više od 10 kilograma. Osim promo pultova postoje i mrvicu masivniji promo stolovi. Oni su izrađeni od aluminija, a težina im iznosi oko 19 kilograma.