Reklamni stalci u našoj ponudi
Ovisno o vrsti i mjestu održavanja eventa ili mjestu postavljanja možete se poslužiti:
- Odaberite samo print vizuala, te ćemo Vam ga montirati na Vaš stari mehanizam
- Možete naručiti mehanizam zajedno sa printom
- Materijal na koji se printa vizual za roll-up banner može biti:
- display film – polipropilenski pvc materijal sa blockout funkcijom ( svjetlost ne prolazi kroz vizual )
- tekstil
- cerada
Promo pult namjenjen je za unutrašnju i vanjsku primjenu. U pakiranju je: gornji reklamni pano sa dvije šipke, stolić, unutarnja polica za odlaganje i torba za transport
- Povoljan i jednostavan način promocije
- Lako prenosiv
- Dimenzija grafike je 86 x 45 x 88 cm
- Dimenzija kutije je 14 x 90 x92 cm
- Težina je 11 kg
- Namjenjen je unutrašnjoj i vanjskoj primjeni
- Ima blago zaobljenu prednju stranu
- Aluminijska konstrukcija čini ga laganim i lako prenosivim
- Dizajn mu omogućava korištenje u svrhu promocije na različitim vrstama evenata
- Dimenzija grafike je 198 x 93 cm
- Dimenzija kutije je 16 x 103 x70 cm
- Težina je 19 kg
- dimenzija 91 x 94 x 45 cm
- sastoji se od dvije ploče: jedna se stavlja na pod, a druga je gornja ploha
- prednji plašt koji se utakne u donju plohu i gornju plohu, te se samo zarola i odrola
- slaganje u jednoj minuti
- polica ne dolazi u standardnom pakiranju ,nego se naručuje posebno.
- sve dolazi u transportnoj torbi radi lakšeg prenošenja
Samostojeći zid koristi se na konferencijama, za uređenje sajamskih štandova, za evente na kojima je potrebna površina za fotografiranje, te ga možete odabrati u sljedećim varijantama: Dimenzije samostojećeg promotivnog zida mogu biti:
- 2 x 3 m
- 3 x 3 m
- 4 x 3 m
- Pop-up stand u svim navedenim dimenzijama može biti ravni ili zaobljeni
Pop up stand diže vašu poslovnu priču na još viši nivo
Pop up stand, kojeg nazivamo i samostojeći zid, photo wall ili pop up banner, preporučili bismo svim poduzetnicima koji sebe i svoj posao shvaćaju ozbiljno.
Pop up stand je samostojeći štand kojeg svatko može postaviti na sajmu, konferenciji ili nekom eventu. Njegove su namjene mnogostruke, a osnovna je ideja da se na njemu isprintaju reklame. Hoće li to biti reklama vaših proizvoda i ponuda ili ćete na njih staviti logotipove svojih sponzora, poslovnih partnera ili nekog trećeg, odlučujete vi.
Preporučili bismo ga raznim kategorijama poduzetnika. Ponajviše onima čiji je posao usko vezan i ovisi o odlascima na sajmove, gdje se uvijek teško istaknuti među konkurencijom. A to je ključno ako želite prodati svoj proizvod i, na kraju krajeva, ostvariti profit i od svog posla živjeti.
Pop up stand bit će zanimljiv i svima koji organiziraju konferencije i evente zato što je odličan kao pozadina za fotografiranje. Ovo je osobito važno onima koji kasnije planiraju izaći u medije s priopćenjem o događaju kojeg su organizirali i popratnim fotografijama ili pak objaviti fotografije s događaja na svojoj web stranici i društvenim mrežama. Zahvaljujući pop up standu, na fotografijama će se vidjeti ono što vi poželite izreklamirati.
Ovakav samostojeći ‘zid’ vrlo je lako uočljiv zbog svoje visine i širine. Vaš print studio izradit će ga prema vašim naputcima u veličinama od 2×3 metra sve do 4×3 metra. Na njega stane velik broj manjih logotipova, a, opet, može i cijeli biti jedna velika reklama. Kako vam drago.
Koristiti ga možete i u sklopu svog sajamskog štanda u kombinaciji s drugim samostojećim reklamnim stalcima, kao što su ‘pingvin’, promo stolovi i pultovi, ‘A’ stalci… Postavite ga iza sebe i imat ćete gotovo pa vlastitu ‘prostoriju’ na sajmu.
Poduzetnici, ne časite časa – vaš pop up stand vas čeka da vašu poslovnu priču digne na još viši nivo.
A stalak možete prenositi ili koristiti unutar ili ispred prodajnog prostora za oglašavanje posebnih ponuda, isticanje radnog vremena i sl.
Plakati unutar stalka mijenjaju se po sistemu klik-klak. Ponuda dimenzija A stalka:
- A2 / dimenzija grafike iznosi 42 x 59,4 cm
- A1 / dimenzija grafike iznosi 59,4 x 84 cm
- B2 / dimenzija grafike iznosi 50x 70 cm
- B1 / dimenzija grafike iznosi 70 x 100 cm