Photo wall

Photo wall – za sve poduzetnike koji žele pokazati konkurenciji kako se to radi

Photo wall, ili, kako ga obično nazivamo, samostojeći zid, namijenjen je svim poduzetnicima i organizatorima koji na raznim događanjima, poput sajmova ili sličnih evenata, žele dodatno izreklamirati svoje proizvode, klijente ili sponzore.

Ovaj samostojeći zid, primjerice, može poslužiti kao pozadina ili dopuna vašem sajamskom štandu. Zbog svoje je veličine od 2×3 metra do 4×3 metra vrlo lako uočljiv i na njega se može isprintati velik broj manjih ili jedna ili više većih reklama. Osobito je efektan u kombinaciji s drugim reklamnim stalcima, poput ‘pingvina’, ‘A’ stalaka, promo pultova i stolova.

pop up stand

Organizatori događanja ga često koriste i kako bi se zahvalili sponzorima i suradnicima, tako što u dogovoru s print studijem stavljaju njihove logotipove i imena na photo wall. Sponzori i suradnici bit će vam zasigurno jako zahvalni ako im na ovaj način odate priznanje, čak i ako to ne traže.

Photo wall koristi se i kao pozadina za fotografiranje. Ispred njega stanu vaši klijenti, gosti ili posjetitelji sajma, fotografira ih se, a iza njih se u pozadini vide reklame koje ste vi odabrali. Ovo je osobito korisno za one koji nakon događaja planiraju slati medijska priopćenja ili ih objavljivati na svojim web stranicama. Popratne fotografije govorit će više od tisuću riječi.

Samostojeći zid može biti ravan ili zaobljen, ovisno o vašim preferencijama. Za fotografiranje je vjerojatno bolje odabrati ravnu verziju, a za ostalo, kako god vam odgovara.

Photo wall preporučujemo svima:

– koji svoj posao shvaćaju ozbiljno

– koji pohađaju sajmove, konferencije i razne evente

– koji se žele istaknuti među konkurencijom

– koji žele pokazati svojim klijentima, sponzorima, poslovnim partnerima da su im zahvalni na podršci

– koji traže nove načine reklamiranja

– koji koriste foto materijale za objave u medijima i na vlastitim web stranicama

photo wall