Naljepnice za prozore i izloge namijenjeni su svim poduzetnicima koji žele lakše doprijeti do klijenata

naljepnice za prozore i izloge

Naljepnice za prozore i izloge izuzetno su važan dio vaše poduzetničke priče. Koliko ste puta prošli pored neuređenog izloga i, vidjevši kako se čak niti o izlogu ne vodi računa, odlučili ne ući unutra?

Naljepnice za prozore i izloge o kojima ćemo danas govoriti namijenjene su vanjskom oglašavanju. Njihova je osnovna namjena da ih potencijalni klijenti i kupci vide i odluče se uzeti u obzir vas, vaše usluge i proizvode. Pri tome moramo reći da ovdje ne vrijedi u potpunosti ona stara izreka ‘ne sudi knjigu prema koricama’, jer su upravo ‘korice’ ono čime ćete ostaviti prvi dojam na potencijalne klijente. A prvi je dojam najvažniji. Naravno, na vama je da one koje ste privukli i zadržite. No, to prepuštamo Vama. Naše je da vam kažemo još pokoju o naljepnicama.

izlog naljepnice

Naše se naljepnice mogu dodatno laminirati da bi se produžila postojanost boja, a aplicirati se mogu na sve glatke pločaste materijale – npr. staklo, pleksiglas, lim… Namijenjene su svim poduzetnicima s poslovnim prostorima koji žele da njihovi izlozi i prozori izgledaju reprezentativno, profesionalno i ozbiljno. Bilo da je riječ o frizerima, trgovcima, ugostiteljima ili nekom trećem, još nismo naišli na poduzetnika koji nije bio zadovoljan nalijepljenim.

izlog 

Jer, pravi poduzetnici znaju što je izlog. Nije riječ o komadu stakla koji vas fizički razdvaja od klijenta. Riječ je o ključnom prostoru vašeg biznisa, onom ispred kojeg se odlučuje o daljnjoj suradnji – postoji li potencijal za nju ili ne. Hoće li klijent ući i ošišati se? Hoće li doći pogledati kakve to cipele imate u ponudi? Jeste li ga zainteresirali da vidi unutrašnjost vašeg lijepo uređenog kafića? Uz dobre naljepnice za prozore i izloge, odgovor na sva ova pitanja bit će: ‘Da’.

pjeskarena folija