Reklamni stalci dolaze u mnogo oblika, na vama je da odaberete pravi
Reklamni stalci dio su vaše poduzetničke priče – bilo da ste trgovac, ugostitelj, obrtnik ili nešto treće, oni će vam pomoći da svoje proizvode i ponudu izreklamirate na najbolji mogući način.
Vjerojatno ste mnogo puta dosad, kupujući u supermarketima, naišli na maleni štand s kojeg su vam nudili degustaciju raznovrsnih delicija ili pak promotivnu prodaju nekog proizvoda. Ako ste pomislili kako bi vam takav štand mogao dobro doći za promociju vaših proizvoda, došli ste na pravo mjesto – riječ je o promo pultovima. Ima ih nekoliko vrsta, a najčešći su oni izrađeni od PVC-a i aluminija. Zajedničko im je da su lako prenosivi, s tim da je aluminijski nešto teži od PVC-a. Oba možete koristiti i vani i unutra.
Samostojeći zidovi su reklamni stalci koje ste mnogo puta vidjeli i u medijima – ispred njih se često fotografiraju posjetitelji raznih konferencija, sajmova i drugih sličnih događanja. Riječ je o velikom reklamnom panou koji dolazi u veličinama od 2×3 do 4×3 metra, a na njemu mogu biti isprintane reklame koje vi odaberete, kako bi se vidjele na fotografijama i snimkama.
Kad kažemo reklamni stalci mnogi prvo pomisle na popularni ‘pingvin’. Nazivamo ga još i roll up banner, a sastoji se od dva dijela – reklame po vašem odabiru i mehanizma u koji se ona postavlja. Osnovna mu je karakteristika laka prenosivost, zbog čega je iznimno popularan među onima koji svoj kruh zarađuju na sajmovima ili promoviraju svoj rad na konferencijama.
I na kraju imamo A stalak. Riječ je o još jednom lako prenosivom reklamnom stalku koji je namijenjen vanjskoj i unutarnjoj uporabi, a često ga koriste trgovci, ugostitelji i drugi, koji ga postavljaju ispred ili unutar svog poslovnog prostora kako bi istaknuli neku akciju, posebnu ponudu ili reklamu za novi proizvod.