
„Bespovratne potpore za digitalizaciju“
Kod poziva: NPOO.C1.1.2.R3-I3.01
Naziv projekta: Digitalna transformacija Društva A0 društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
Naziv korisnika: A0 društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
Ukupna vrijednost projekta: 88.487,42 EUR
Iznos potpore: 48.279,06 EUR
Predmetnim projektom vrši se priprema Društva prijavitelja za potpunu digitalnu transformaciju krozoptimizaciju ključnih poslovnih procesa Društva i to implementacijom naprednih digitalnih softverskih alata, edukacijom zaposlenika za korištenje naprednih alata za potrebe njihove pune implementacije te kroz radikalnu inovaciju poslovnih modela. Također, uspostavljaju se interni i eksterni poslovni modeli.
Projektom se planira optimizacija 6 poslovnih procesa za potrebe jačanja konkurentnosti prijavitelja;
Knjigovodstvo i financije – novim ERP- om izvršiti će se značajno poboljšanje u procesima naplate i vođenju financija. Postati će dostupne opcije automatskog povezivanja s bankama za potrebe evidentiranje uplata i vršenje plaćanja;
Upravljanje i uvođenje procesa prodaje – uvođenjem naprednog CRM sustava omogućiti će se kvalitetno vođenje prodajnog procesa u svim fazama s elementom automatizacije, poput automatskih follow- up ova, automatskog evidentiranje sve komunikacije, automatskih podsjetnika, automatske kategorizacije svih novih upita prema potencijalu upita i praćenje leadova;
Upravljanje kupcima – upravljanje kupcima vršiti će se kroz ERP i CRM na način da će se evidentirati cjelokupni životnog ciklusa kupca uz prepoznavanje potencijala za cross- sale ili up- sale, sa značajnim povećanjem korisničkog iskustva;
Upravljanje izvođenja radova – nabavom naprednih softverskih komponenti omogućiti će se digitalizacija radnih naloga s realnim uvidom u efikasnost pojedinog zaposlenika, omogućiti će se pregled statusa radnih naloga u realnom vremenu, uz mogućnost davanja uvida klijentu u status izvršenja posla u realnom vremenu.
Navedenim se omogućuje potpuna transparentnost što pozitivno utječe na zadovoljstvo klijenta;
Upravljanje prijavama i reklamacijama (tehnička podrška) – optimizacijom ovog procesa naprednim digitalnim alatima omogućiti će ubrzano, sustavno i evidentirano upravljanje prijavama klijenata uz njihov uvid u status prijave;
Upravljanje dokumentima – uvođenjem digitalnih komponenti izvršiti će se potpuna digitizacija dokumentacije te će se omogućiti digitalno potpisivanje dokumenata i ugovora, čime će se u potpunosti eliminirati zastarjeli analogni procesi.